Subject: FW: Kriminaalmenetluse seadustiku muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (teabevahetus Euroopa Liidu liikmesriikide vahel ja Europoliga)
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 14:39:41 +0300

From: SiM info <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 28, 2024 2:38 PM
To: Harju MK info <[email-masked]>; Tartumk info 
<[email-masked]>; virumk.info <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>
Subject: Kriminaalmenetluse seadustiku muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seadus (teabevahetus Euroopa Liidu liikmesriikide vahel ja 
Europoliga)

SISEMINISTEERIUM

Tere!
Esitame eelnõu EIS kooskõlastusringile. Palume kooskõlastust või arvamust 
kümne tööpäeva jooksul eelnõu kooskõlastamisele esitamisest arvates.

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Kriminaalmenetluse seadustiku muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seadus (teabevahetus Euroopa Liidu liikmesriikide vahel ja 
Europoliga), mis on registreeritud 28.08.2024, numbriga 1-6/3013-1.

Kontaktinfo

E - N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: Pikk 61, 15065 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5017, 612 5024, 612 5022